PAPIERNICZY

Conceptstore z wyselekcjonowanymi wyrobami papierniczymi oraz przestrzeń workshop’owa przeznaczona do prowadzenia warsztatów introligatorskich. W sklepie można zakupić designerskie, ręcznie wykonywane zeszyty, kalendarze, szkicowniki, planery polskich marek oraz oryginalne papiery do pakowania i plakaty. 


Zastosowałam pięć sposobów ekspozycji produktu. Najbardziej charakterystyczna z nich to prezentacja wybranych papierów do pakowania, które niczym żagle budują architekturę wnętrza conceptstore. Rolki wyeksponowanych papierów wyłożone są wzdłuż ścian oraz dookoła filarów. Wyroby typu zeszyty czy szkicowniki znajdziemy na drewnianych, niskich standach o zaoblonych rogach nawiązujących do pozostałych łuków we wnętrzu. Szczytowa ściana na prawo od wejścia umożliwia pionowy sposób ekspozycji. Ostatnim sposobem prezentacji produktu są kolorowe, walcowate stand, które pełnią funkcje aranżacji wystawy okiennej jak i przy samym wejściu ekspozycji sezonowych wyrobów. Strefa workshop’owa znajdująca się za dużymi,ażurowymi drzwiami to otwarta przestrzeń z dużymi, drewnianymi stołami, funkcjonalnym oświetleniem oraz całym potrzebnym zapleczem i magazynem. 


Materiały użyte w projekcie to przede wszystkim papier w wielu postaciach, drewno i kamień. Zgaszona lecz charakterystyczna zielonkawa kolorystyka daje idealne tło dla wyselekcjonowanych przez właściciela wyrobów papierniczych

PROJEKT ASP 2019/2020